Start » Komunikaty » ZTM prosi o kontakt po awarii systemu PEKA

ZTM prosi o kontakt po awarii systemu PEKA

Wyświetlono 787 razy

ZTM Poznań prosi klientów, którzy składali wnioski o wydanie karty PEKA lub reklamacje poprzez portal www.peka.poznan.pl w dniu 27 sierpnia o kontakt z Zarządem Transportu Miejskiego w celu potwierdzenia skuteczności dostarczenia tych danych. W dniu 27 sierpnia od godz. 3.00 do 15.00 doszło do awarii systemu PEKA. Wnioski złożone przez pasażerów o wydanie karty PEKA oraz prawdopodobnie część reklamacji nie dotarła do adresata.

W związku z tym firma BULL POLSKA zwraca się z prośbą do pasażerów o kontakt z ZTM Poznań. Można to zrobić na trzy sposoby:

  • odwiedzając jeden z 12 Punktów Obsługi Klienta. Punkty są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00. SZCZEGÓLNIE ZACHĘCAMY DO WYBORU NOWEGO PUNKTU NA MTP. We wszystkich punktach pasażer będzie mógł sprawdzić status swojej sprawy, czyli czy sierpniowa awaria wpłynęła np. na przyjęcie do realizacji jego wniosku o wydanie karty PEKA lub czy złożona przez niego reklamacja skutecznie dotarła do Biura Obsługi Klienta ZTM Poznań.
  • Wysyłając zapytanie drogą elektroniczną po zalogowaniu się na indywidualnym profilu w portalu www.peka.poznan.pl
  • Dzwoniąc na numer POZnan Kontakt: 61 646 33 44

Te trzy sposoby mają na celu dać możliwość klientom uzyskania szybkiej i kompleksowej informacji o statusie indywidualnych wniosków, które wpłynęły do Zarządu Transportu Miejskiego w dniu 27 sierpnia.

ZTM


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *